اویم ملک

مجموعه تخصصی ارائه‌دهنده خدمات املاک در ایران

اویم ملک

مجموعه تخصصی ارائه‌دهنده خدمات املاک در ایران

  • ۰
  • ۰

نیازمندی‌های حوزه املاک یکی از دغدغه‌های افرادی است که قصد خرید، فروش و رهن و اجاره ملک را دارند. بسیاری از افراد مجبورند، ساعتهای زیادی را صرف یافتن و بازدید از ملک‌های مختلف نمایند تا ملک مورد نظر خود را پیدا کنند. با توجه به آنکه این امر بویژه در شهرهای بزرگ بسیار زمانبر و هزینه بر می‌باشد، امکاناتی فراهم شده است تا کاربران و افرادی که بدنبال معاملات ملکی هستند با صرف کمترین زمان و هزینه به گزینه مناسب خود دست یابند. در سالهای اخیر پلتفرم‌ها، سامانه‌ها و اپلیکیشن‌هایی روانه بازار شده اند که بصورت آنلاین ارتباط بین مشاورین املاک، خریداران، فروشندگان، موجرین و مستاجرین را برقرار می‌کند و بسیاری از موانع انجام معاملات را برطرف نموده‌اند. با برخی از سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های املاک آشنا می‌شویم.

پلتفرم آی هوم (i Home)

استارتاپ آی هوم از سال 1394 به عنوان اولین سامانه آنلاین املاک در کشور آغاز به کار کرده است و تاکنون توانسته تا نقش مهمی در گسترش فعالیت مشاورین املاک در قالب فضای آنلاین و اینترنت و ارتقا سطح خدمات ارائه شده ایفا نماید. مجموعه آی هوم همچنین در بستر اپلیکیشن نیز آماده ارائه خدمات است و مشاورین املاک برای ثبت آگهی و کاربران برای جستجوی ملک می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

در اپلیکیشن آی هوم میتوان آگهی بیش از 2 میلیون ملک برای خرید و فروش یا اجاره را مشاهده نمود. آی هوم سامانه جستجوی املاک به همراه اطلاعاتی نیز موقعیت شهری و دسترسی به سرویس های حمل و نقل عمومی می‌باشد. افراد براساس معیارهای خود به راحتی ملک مورد نظر را جستجو نموده، موقعیت مکانی و تصاویر مربوط به آن را مشاهده کرده و به طور مستقیم با فروشنده ملک ارتباط برقرار می نمایند.

ایران فایل

شبکه نوین مسکن ایرانیان با نام اختصاری ایران فایل به عنوان یک پرتال تخصصی و سازنده معتبر در امر صنعت ساختمان، به دنبال تغییر ساختار سنتی خدمات املاک به یک روش مدرن و کاملا علمی است. ایران فایل قصد دارد تا از آخرین تکتولوژی های ساختمانی با راندمان بالا در امر ساخت و ساز مسکن استفاده نماید. مسکن با کیفیت بالا و قیمت متناسب، برای طبقات مختلف جامعه ارائه کند. محیطی ساده و صمیمی برای تمامی کسانی که به نوعی دنبال خرید و فروش مسکن، رهن و اجاره املاک و مستغلات هستند به طوری که خودشان بتوانند به سهولت و سرعتی بالا با جستجو به نتیجه دلخواه دست یابند، ایجاد نماید. آخرین فایل های به روز مسکن را در اختیار مخاطبین مربوطه قرار دهد. شبکه ای هوشمند برای کاربران در جهت ارائه املاک و مستغلات خود جهت فروش و یا رهن و اجاره ایجاد نماید و به کاربران در مورد قیمت‌های روز مسکن و روند حرکت آن در طول زمان به همراه ابزار مقایسه در حالت های مختلف اطلاع رسانی نماید.

دودوتا

دودوتا یک وب گاه اینترنتی است که جستجوگران ملک، فروشندگان ملک و اجاره دهندگان میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. دودوتا نیز مانند سایر سامانه‌های املاک، مشاور املاک نیست و از طرف هیچ یک از مشاورین املاک پشتیبانی نمی شود. مشاورین املاک نیز مانند عموم مردم می توانند به صورت رایگان از تمام امکانات وب سایت دودوتا استفاده نمایند.

شابش

شابش در سال 1394 با هدف ارائه جدیدترین نرم افزار ارتباط با مشاورین املاک و جویندگان ملک از طریق سایت SHABESH.COM آغاز به کار کرده است و در گام بعدی اپلیکیشن موبایل خود را نیز گسترش داد. در این مجموعه با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی های املاک، آگهی های خرید و فروش، رهن و اجاره انواع املاک مانند آپارتمان مسکونی، اداری، تجاری، ویلا و غیره را منتشر کرده و توسط هزاران نفر در سراسر کشور دیده شوند.

2 نبش

2 نبش فعالیت خود را از سال 1398 و با پشتوانه 9 سال تجربه در این حوزه آغاز کرده است. در دو نبش امکان جستجو املاک در شهرهای مختلف بویژه تهران، خراسان و شهرهای شمالی فراهم شده است و می توانید ملک مورد نظر خود را در آن جستجو کنید. دو نبش با مشاورین املاک نیز همکاری داشته و می توانید به جمع 15000 مشاور املاک ثبت نام کرده در 2نبش بپیوندید.

دلتا

در سال 1383سایت دلتا توسط محمد تقوی بنیانگذاری شد و سایت تخصصی ملکی دلتا به عنوان اولین سایت ملکی در ایران راه اندازی گردید. در سال 1384 خدمات سایت به مشاورین املاک به عنوان یک رسانه ارائه گردید و سپس طراحی و پیاده سازی نرم افزار ملکی (دلتانت) صرفاً برای استفاده آژانس های تابعه دلتا در سال 1387 به انجام رسید. راه اندازی وب سایت جدید دلتا با هدف فعالیت در سراسر کشور و همکاری با کلیه آژانس های املاک در سال 1395 صورت پذیرفت و در سال 1396 و 1397 اپلیکیشن دلتا در نسخه‌های اندروید و ios به توسعه رسید.

ملکانا

ملکانا وبسایتی تخصصی در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره ملک می باشد که با کمک نیروی انسانی متخصص در این حوزه به عموم مردم کمک می‌کند تا در صورتی که به دنبال ملک در محدوده مکانی خاصی یا با شرایط خاصی می گردند، به راحتی در وبسایت ملکانا جستجو کرده و عکس‌های 360 درجه آن را مشاهده کنند. در طرف دیگر مالکینی که تمایل دارند ملک هایشان به فروش برسانند، می توانند درخواست خود را در وبسایت ایجاد کنند.

ملک رادار

شرکت «توسعه راهکارهای هوشمند آسمان» با نام تجاری «ملک رادار» فعالیت خود را در سال 1395 شروع کرده و خدمات متنوعی در حوزه مسکن و املاک ارائه می دهد. ملک رادار انواع آگهی‌های خرید، فروش، رهن و اجاره در بخش مسکونی (آپارتمان، خانه، ویلا، زمین، کلنگی و مستغلات) و اداری-تجاری (اداری، مغازه، تجاری، انبار، زمین زراعی و باغ) را از سایت‌ها و روزنامه های مختلف جمع اوری می‌کند و در اختیار مردم قرار می دهد. مقایسه انواع آگهی های ملکی و یافتن سریع و آسان گزینخ مورد نظر، هدفی است که ملک رادار دنبال می کند.

کاشانو

وب‌سایت کاشانو متعلق به شرکت سامانه نوآوری امیرکبیر می باشد که جمعی از نخبگان، اساتید و برترین فارغ ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) هستند، با هدف ارایه خدمات نو در زمینه معاملات املاک فعالیت خود را آغاز کرده است.

کاشانو از دو واژه «کاشا» یعنی خانه و «نو» تشکیل شده و معنی آن «خانه نو» است. رسالت کاشانو ایجاد بستری برای تسهیل در شناسایی و معرفی املاک عنوان شده است. در این راستا کاشانو تمامی اطلاعات و ابزارهای لازم برای خریداران، فروشندگان، مستأجران، موجران و مشاوران املاک را در اختیار آن‌ها قرار می‌‎‌دهد. مشاورین املاک نیز می‌توانند از خدمات کاشانو و ابزارهایی که برای آن‌ها ایجاد شده در راستای افزایش کیفیت خدمات خود استفاده کنند.

زومیلا

زومیلا سامانۀ خرید و فروش املاک در سراسر ایران می باشد. مجموعه زومیلا در سال 1397 فعالیت خود را در شهر همدان شروع کرده است. نرم‌افزار زومیلا به عنوان یک پورتال سراسری جستجوی ملک در ایران شناخته می شود که به منظور استفاده آژانس‌های املاک سراسر کشور طراحی شده است تا امکان درج آگهی املاک، جستجوی املاک و مدیریت فایل‌های املاک اعم از خرید آپارتمان، فروش خانه، اجاره ویلا، فروش آپارتمان، رهن آپارتمان و سایر مستغلات برای فروش، رهن و اجاره را فراهم نماید.

مشاورین املاک می‌توانند از نرم‌افزار زومیلا جهت مدیریت فایل‌های املاک خود استفاده نماید. کاربران همچنین می‌توانند آگهی خود را در معرض دید تمامی جویندگان ملک قرار دهند.

منزلان

آقای کیارش رضایی در سال 1394 سامانه خرید، فروش و اجاره املاک و مستغلات در سراسر کشور را با امکان جستجو از طریق نقشه با نام منزلان راه اندازی کرده است. در سامانه اطلاعات املاک منزلان لیست متنوعی از آپارتمان پیش فروش در تهران، فایلها و اجاره آپارتمان با عکس و دفترکار اداری و موقعیت اداری را با تعیین محدوده در نقشه و خانه و آپارتمان فروش تا 40 متر ارزان و سایر موارد را میتوانید براحتی بیابید.

هومینگ

سال 1397 اولین نسخه با امکان جستجو در بین آگهی های ملکی ایجاد شد و تمام تمرکز خود را در ارایه اطلاعات کامل و تایید شده توسط هومینگ قرار داده شد.  طی سالهای 1398 و 1399 مدلهای جدیدی از این سامانه ارائه شد تا خدمات مناسبتر و بهینه تری ارائه گردد. هومینگ در حال حاضر در 15 استان کشور و 19 شهر خدمات خود را ارائه می دهد.

بخشی از خدمات این سامانه املاک مربوط به خرید و اجاره ملک می باشد و کاربران شامل خریداران، مستأجران یا مالکان می توانند درخواست ملک مورد نظر خود را ثبت کنند. بخش دیگری از خدمات این سامانه مربوط به مشاورین املاک می باشد که می توانند آگهی های خود را ثبت نمایند.

ملکیما

ملکیما فعالیت خود را سال 1393 در قالب یک استارتاپ با عنوان بیرجند ملک به صورت پایلوت در استان خراسان جنوبی آغاز نمود و پس از دستیابی به اهداف مشخص شده با نام ملکیما وارد فاز ملی شد. ملکیما توسط شرکت توسعه فن آوری نوین پارس پیک شرق (سهامی خاص) توسعه یافته و مدیریت می شود.

با جستجو در ملکیما می توان به آگهی های وب سایت های دیگر همچون دیوار، شیپور، مانشین و ... دسترسی داشت. ملکیما تلاش می کند تا با ارائه امکانات ویژه، به کاربران خود کمک کند تا به اهدافشان که می تواند تقاضا یا ارائه ملک باشد در کوتاهترین زمان و با ساده ترین روش ها دست یابند.

کیلید

آغاز فعالیت کیلید به سال 1393 باز می‌گردد. کیلید، سامانه هوشمند مسکن (شرکت کلان داده شهر فناوران)، وبسایت و اپلیکیشن هوشمند برای جستجو و ثبت آگهی خرید، فروش، رهن و اجاره ملک است. آژانس‌های املاک و بنگاه‌های معاملات ملکی و همینطور مالکین شخصی که قصد خرید، فروش یا رهن و اجاره ملک دارند، می‌توانند آگهی ملک خود را شامل آپارتمان مسکونی، تجاری یا اداری، نوساز یا کلنگی، مغازه، زمین و ویلا در کیلید ثبت کنند.

کاربران در سایت و اپلیکیشن کیلید به اطلاعات آژانس‌های معاملات املاک و بنگاه‌ها معاملات ملکی در تهران و سایر شهرها دسترسی دارند. وب سایت و اپلیکیشن کیلید به دلیل آنلاین بودن خدمات، محدودیتی در ارائه خدمات در سراسر ایران ندارد ولی در فاز اول در تهران و کرج خدمات بیشتری ارائه می شود.

زمین

گروه مشاورین املاک زمین یک استارت آپ نوپا در حوزه املاک است که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. عمده فعالیت این مجموعه در حوزه ارائه خدمات مشاوره ساخت و خرید ویلا، زمین، ملک در محدوده کردان، سهیلیه، زعفرانیه، لشگراباد، عباس اباد، اغلان تپه، اغچه حصار و ... می‌باشد.

اینپین

سامانه این پین و اپلیکیشن آن که در سال 1397 رونمایی گردید بستری برای جستجوی هوشمند ملک در سراسر ایران فراهم آورده است. با استفاده از سامانه اینپین می توان به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، خانه یا آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کرد.

با استفاده از اپلیکیشن این پین می توان محدوده دلخواه قرارگیری ملک مورد نظر خود را انتخاب کرده و به جستجوی آن پرداخت؛ علاوه بر آن می توان از مشاوران اختصاصی نیز کمک گرفت. مالکین نیز می توانند آگهی فروش ملک خود را در سامانه املاک ثبت نمایند. یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن، بهره گیری از تکنولوژی واقعیت افزوده می باشد؛ به طوری که می توان با استفاده از اپلیکیشن این پین در هر نقطه از شهر، محیط پیرامون را اسکن نموده و املاک قابل فروش یا اجاره را مشاهده نمود.

مباشر

مرکز جامع اطلاع رسانی مباشر به عنوان اولین مشاور و دستیار خصوصی املاک کشور، با هدف ارائه خدمات اختصاصی به متقاضیان بازار مسکن، توسط  مهندس وحید سرحسابی در سال ۱۳۹۴ تأسیس گردید. هدف از تاسیس این مرکز و تهیه محصولات آموزشی، ایجاد یک چتر حمایتی فنی و حقوقی، یک مرجع ارزیابی و کارشناسی ملک و همچنین آگاه سازی عموم مردم از شیوه و روش معامله ملک با زبانی ساده بیان شده است.

آلفا ملک

آلفاملک بستر جامع اطلاعاتی در حوزه املاک و مستغلات است که با هدف ایجاد یک ابزار جامع و فراگیر برای برقراری ارتباط میان حرفه ای های املاک یعنی مشاوران املاک و کاربران عمومی چه متقاضیان ملک و چه دارندگان آن در سال 1393 راه اندازی شده است. آلفا ملک یک سامانه جستجوی هوشمند املاک معرفی شده است. در این سامانه امکان ثبت آسان ملک با کمترین پیش نیازها و دقیقترین اطلاعات ارایه شده است.

الو ملک

الوملک فعالیت رسمی خود را از سال 1398 در شهر اصفهان آغاز کرده است. این مجموعه سامانه ارائه دهنده خدمات ملکی به مشاورین املاک و مردم می‌باشد. الو ملک ارائه راهکارهای عملی جهت ایجاد رونق کسب و کار املاک، تامین سهولت و امنیت برای مردم و سازندگان و آژانس های املاک را وظیفه خود عنوان کرده است.

مسکن شو

«مسکن شو» سامانه هوشمندی است که از سال 1394 با پای گذاری الیاس نسایی جوزان در حوزه «املاک و مستغلات» و «مشاغل ساختمانی» و «اشتغال زایی» وخدمات وابسته به آن، فعالیت می‌کند. مسکن شو به شما امکان فروش، رهن، اجاره و خرید ملک مورد نظرتان را می‌دهد.

مازی ملک

مازی ملک در حوزه مشاوره املاک و مستغلات در استان مازندران از سال 1399 فعالیت دارد. موسسین سایت مازی ملک سال ها در حوزه مشاوره املاک و مستغلات در استان مازندران به صورت سنتی فعال بوده و با پشتوانه یک دهه تجربه اقدام به ارائه ی خدمات ویژه در فضای مجازی جهت تسهیل در امر خرید و فروش ملک در حداقل زمان و با کمترین مراجعه برای طرفین معامله اقدام نموده است.

با توجه به اشراف موسسین مازی ملک به استان محل فعالیت به لحاظ جغرافیایی و قوانین حاکم بر املاک منطقه ی مذکور مناسبترین مشاوره را به خریدار و فروشندگان ملک در مازندران ارائه خواهند داد.

 

اویم ملک

تلاش افراد دغدغه ‌مند و فعال در حوزه املاک و معاملات ملکی منجر به ظهور مجموعه اویم شده است که همزمان از دو مجرای وبسایت اختصاصی اویم و اپلیکیشن آماده ارائه خدمات است و در دسترس کاربران و مخاطبان می‌باشد. «اِویم» از سال ۱۳۹۷ با هدف خرید و فروش کارشناسی شده ملک و تحت نظارت کارشناسان و مشاورین املاک فعال موجود در هر منطقه به صورت آنلاین پایه گذاری شده و برای دسترسی آسان مالکین و خریداران محترم و به منظور ایجاد اشتغال سالم و آزاد، همراه با احتساب تراکم زدایی ناسنجیده مشاورین املاک در هر منطقه، طراحی شده است، تا مانع ایجاد التهاب بی مورد توسط برخی افراد سود جو شود. امتیاز برند «اِویم» متعلق به آقای «جلال اسماعیل پور» می‌باشد، که در تمامی مراجع قانونی ثبت شده است.

در اویم هر نوع نیازمندی مربوط به ملک، اعم از: خرید، فروش، اجاره و رهن، پیش فروش، مشارکت و هر نوع نیازمندی دیگری بر اساس انواع فیلترهای دسته‌بندی را می‌توانید بیابید. بطور کلی اپلیکیشن اویم بخش‌های مختلفی اعم از: محاسبه کمیسیون، خرید شارژ، پرداخت قبض، مناقصه خدمات، درخواست کالا، استعلام چک صیادی، آژانس املاک و غیره را جهت سهولت استفاده کاربران در نظر گرفته است.

در بخش خدمات می‌توان خدماتی مانند اجاره سند، امور اداری، آنالیز مالی، تنظیم قرارداد، وام و مزایده را درخواست کرد. در بخش املاک وبسایت می‌توان لیستی از املاک‌های ثبت نام شده در اویم را مشاهده و آژانس‌های املاک و بنگاه‌های معاملاتی در این بخش ثبت نام کنند.

در اویم همچنین می‌توان آگهی‌ها و خدمات مرتبط با ملک همچون خدمات تاسیساتی، جوشکاری، مهندسی و غیره را نیز درخواست نمود و آگهی‌های خود را تحت عنوان مناقصه خدمات ثبت کرد و بدین ترتیب به افراد متخصص و کارشناس آن دسترسی پیدا کرد. در بخش درخواست کالا اویم، می‌توان آگهی نیازمندی و درخواست کلیه‌ کالاهایی که با ساختمان و املاک ارتباط دارند را ثبت نمود و با درج آدرس و سایر اطلاعات به آسانی از افرادی که کالا را در اختیار دارند، دریافت نمود.

بخش مهم و ویژه اویم، بخش ثبت رایگان آگهی می‌باشد. در این بخش می‌توان، کلیه آگهی‌های مربوط به رهن/ اجاره باغ، ویلا، آپارتمان، ملک ساختمانی، تجاری یا قطعه زمین را ثبت و سایر آگهی‌های ثبت شده را مشاهده کرد. در بخش فروش، نیز می‌توان آپارتمان، ملک ساختمانی، ویلا، باغ، تجاری، قطعه زمین را در معرض فروش قرار داد.

شما همچنین می‌توانید به آگهی های پیش فروش دسترسی داشته باشید یا چنانچه خود ملکی را جهت پیش فروش دارید، ثبت کنید. افرادی که بدنبال جذب شریک در امر مشارکت هستند نیز به راحتی می‌توانند اگهی خود را به صورت رایگان به ثبت رسانند و از این طریق با همکاران و طرفین ارتباط برقرار کنند.

بخش دیگری که در اپلیکیشن و سایت اویم در نظر گرفته شده است، بخش ابزارها می‌باشد. در این قسمت خدمات مختلفی همچون: محاسبه کمیسیون، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام چک صیادی و اصالت سند جهت سهولت استفاده کاربران فراهم شده است.

 

  • ۰۰/۰۴/۲۳
  • هوشنگ جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی